Tobber
2007-05-16, 20:33
Har just blivit ägare av en Golf MK1 GLi Cab
Som kräver lite kärlek...
Satt å spana på www.typ-17.de
De säljer dörrsidor till Golf MK1 Cab men min Tyska är lite knackig eller rättaresakt obefintlig.
De jag fattar är att "satsen" innehåller 4 "delar" men är det då en dörrsida med 4 delar eller är det fyra "dörrsidor". Fram och bak??
Någon som kanske handlat som vet?
Prislappen landar på 1800:- ca å de är ju kanske lite billigt för fyra "dörrsidor".
Men man vet ju aldrig med de där tyskarna...
Sen när jag ändå är i skrivandets stund...
Någon som vet om listen i kabben som täter mot dörren, går att byta och var man finner en sådan?
En grej till jag kom på som tynger mina tankar...
Läste innen på gamla forumet om att byta stolar och baksäte i MK1:an mot MK2:ans inredning.
Där stod det någonstans att de fanns en beskrivning om detta i
caddyforumet ? Var hittar jag en sådan beskrivning?
Tacksam för svar...
MEd vänlig hälsning Tobbe
Som kräver lite kärlek...
Satt å spana på www.typ-17.de
De säljer dörrsidor till Golf MK1 Cab men min Tyska är lite knackig eller rättaresakt obefintlig.
De jag fattar är att "satsen" innehåller 4 "delar" men är det då en dörrsida med 4 delar eller är det fyra "dörrsidor". Fram och bak??
Någon som kanske handlat som vet?
Prislappen landar på 1800:- ca å de är ju kanske lite billigt för fyra "dörrsidor".
Men man vet ju aldrig med de där tyskarna...
Sen när jag ändå är i skrivandets stund...
Någon som vet om listen i kabben som täter mot dörren, går att byta och var man finner en sådan?
En grej till jag kom på som tynger mina tankar...
Läste innen på gamla forumet om att byta stolar och baksäte i MK1:an mot MK2:ans inredning.
Där stod det någonstans att de fanns en beskrivning om detta i
caddyforumet ? Var hittar jag en sådan beskrivning?
Tacksam för svar...
MEd vänlig hälsning Tobbe