Sidan 8 av 8 FörstaFörsta ... 5678
Resultat 141 till 143 av 143
  1. #141

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Jocke.H
    Medlemsnr
    1920
    Ort
    Ume
    Inlägg
    10 801
    Det är ett så snyggt bygge detta!

  2. #142

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mårten Dahl
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    201
    Tack för feedback!

    Nu har jag provat att jag tog mig ut ur garaget, var lite osäker att den skulle få plats under porten då jag behövda ha mindre hjul på när den rullades in

    Så nu ska den transporteras till jobbet så jag kan göra hjulinställning och dra åt chassit. Sen kan registrerimgsprocessen starta.

  3. #143

    Reg.datum
    maj 2007
    Namn
    Mårten Dahl
    Ort
    Hedemora
    Inlägg
    201
    Småfixet fortsätter, satt dit nya gummianslag på flaklämmarna så dom inte slår i stöten, både bak och på sidorna.

    Sen har jag fått hem ett par renoverade ventilationsrutor men montering kommer senare när det ska byggas dörrsidor.

    Kabeldragning fortsätter, nu är det stereoinstallationen som är det stora som är kvar. Blir en säkringscentral för stereo och lite andra tillbehör under baksätet.
    Har satt usb och 12v uttag på väggen bakom ryggstödet så man har telefonladdning mm. (Hade inte tagit bild så det kommer senare)


    Tog hjälp av en kompis att traila ner den till jobbet förra helgen, så i veckan har jag sett över åtdragningen av alla chassibultar och gjort en hjulinställning, det var mycket justering innan den kom in inom rätt värden
    Även justerat in handbromsen lite bättre. Nu har jag kört några varv på gården på jobbet och det känns som den går stabilt.


    Hämtade ett baksäte till en tristar förra året.. eller var det två år sen.. oj vad tiden går
    Släpade fram det nu när det blev lite plats i garaget. Började med en ordentlig klädseltvätt.













Liknande ämnen

  1. Min nästa Passat
    Av Stafffan i forum VW-forum
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2015-04-16, 22:30
  2. Nästa genaration Vw Caddy
    Av emilson i forum VW-forum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 12:31
  3. När är nästa träff / körning ?
    Av Gti-07 i forum Bankörning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-29, 08:30
  4. Nästa generation VW Passat?
    Av Marcus i forum VW-forum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-08, 18:08

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
© 2018 Volkswagen Club Sweden | Kontakta oss | Om cookies | Skapad av Per Lundin